friidagustafson

Alla inlägg under augusti 2012

Av Friidaa Gustafson - 15 augusti 2012 14:48

Hej!

Ny header, kommentara vad ni tycker. 

Puss

Av Friidaa Gustafson - 15 augusti 2012 13:39

Hej!

har varit redig och städat huset med malin och lukas. 

Senare blir det grillning och åka till bea, 

Ska sova där, mys! 

Imorgon vet jag inte vad vi ska göra, men vi får se vad vi hittar på.

Imorgon blir det även att åka hem igen, tråkigt men men.

En natt går ju alltid bra när man har saknat någon.


bloggar mer sen. 


Puss!


Av Friidaa Gustafson - 15 augusti 2012 11:30

Hej! :)

Vaknade precis och är fortfarande trött.

Idag blir det att städa lite här hemma, sen blir det nog att åka till farmor igen, mys :)

Ska även kolla vad bea gör idag, kanske kan sova hos henne :) 

Mys, om hon nu villl de :) 

Vi får se sen.

Vi hoppas på det bästa, saknar ju faktiskt henne. 

Idag flyttar även Evelina ifrån oss.

Blä.

hon flyttar till sin skola, kommer inte ihåg vad den hette. meen endå.

kommer sakna henne. 

puss 


Bloggar senare, ska få tag på bea nu :* 


puss

Av Friidaa Gustafson - 14 augusti 2012 22:14

Hej! 

Nu blir det film med Malin och Lukas.

En film som heter "dumpa honom" 

Får hoppas att den är bra! 

PussPuss

 

Av Friidaa Gustafson - 14 augusti 2012 21:47

Läs amandas nya blogg, http://amandablomdahl.bloggplatsen.se

Det är hennes nya blogg, Underbar!

 



Puss


Av Friidaa Gustafson - 14 augusti 2012 17:17

Hej!

Är hemma igen, har hjälpt farmor mycket idag, Mys.

Malin och Lukas hjälpte också till. 

Ikväll blir det att nörda datorn eller något. 

Finns det någon Social på facebook, msn eller skype?

hoppas.

Men vi hörs sen puss! 



Av Friidaa Gustafson - 14 augusti 2012 10:39

Hej!

Idag blir det mest en chill dag, ska till farmor sen och hjälpa henne lite. 

Sen blir det inte så mycket mer.

är ganska trött. 

Min dag kommer nog bli seeeg.

Hoppas eran kommer bli bra!



Hoppas jag får tillbaka min telefon snart, den jag lånar är jätte konstig. 

Han sa att det tar 1-2 veckor... 

Bara den blir laggad så blir jag glad, även om den suger.


puss puss

 



Av Friidaa Gustafson - 13 augusti 2012 20:39

Hej! 

Kom Precis hem ifrån Borås. 

Först lämnade vi in telefonen, och nästa gång får jag en ny telefon, så hoppas verkligen den går sönder när jag får den.

Ah aldrig en experia Mini pro. Sämst.. 

Sen gick vi och kollade lite i affärer.

Sen när vi kom till Sjukhuset, hade tid klockan 14:40 kom in klockan 4, Seegt. 

Men jaja. 

Sen åkte vi till maries kompis, så hon kunde fixa naglar på marie.

Fint. 

Sen åkte vi hem, mys dag med syskonen eller ah utan Lena.


Snart blir det att kolla på den nya american pie med Malin och Lukas. 


Puss!   

Presentation


Hej Hej!
Jag är en Glad liten tjej som älskar att blogga!
Ni får jätte gärna länka vidare min blogg!

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken ♥


Ovido - Quiz & Flashcards