friidagustafson

Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av Friidaa Gustafson - 7 augusti 2012 21:21

Hej hej :D 

Idag har vi inte gjort så mycket!

Bara en helt chill dag, soft! ♥ 

 

Vi gjorde pizza förut, gott fast beas blev lite stark sa hon men jaja, min var good :D 

Så just nu kollar vi på Pledge this, en as bra film :D ♥

 

 

Ikväll blir det att nörda datorn eller något Chill :D 

Höhö! 

 

Vet inte när men bea ska hem men på tors- fre eller något :D ♥ 

Mys att hon är här så lääänge :D ♥ 

Puss på dig bääbiiis!

 

men ska kolla klart på filmen nu! puss 

(vet inte om det blir något mer inlägg men vi får se! ♥)

 

Puss! 


Bild på filmen, 

 

Av Friidaa Gustafson - 7 augusti 2012 10:27

Hej Hej, vaknade 09:45 idaaag, chiilll! 

fast då sov ju sömntutan bea, så då gick jag och hämtade datorn, men när jag kom tillbaka så va hon vaken, 

Men jaja!♥ nu sitter vi båda vid datorn :P 

Myyss! 

 

Idag händer det inte mycket, Ska ju skriva på väggen!♥ 

Bild kommer sen! 

 

Läs beas blogg:

Http://beaaswenssonn.bloggplatsen.se

 

Puss Puss

 

 

Presentation


Hej Hej!
Jag är en Glad liten tjej som älskar att blogga!
Ni får jätte gärna länka vidare min blogg!

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken ♥


Ovido - Quiz & Flashcards