friidagustafson

Alla inlägg under juli 2012

Av Friidaa Gustafson - 31 juli 2012 14:04

Heej heej!<3
vaknade klockan 9 idag..
satte mig bid tven till 10-halv 11 medans jag åt.
sen städade jag maries lägenhet!
Jag dammsög, röjde upp och dammade!
så hoppas hon blir nöjd!
hon får la se hur det blir när hon kommer hem vid 5!
innan hon kommer ska jag och jacob handla och sen fixa mat.
men vet inte riktigt vad det blir men jaja vi fixar alltid något!
Hahah innan kollade jag även i maries och jacobs skolkatalog ifrån 96 till 2002! Så sööta va dom ( asså marie, jacob och lena, marie och lena är mina syskin! Jacob är maries kille!)
Men nu kom jacob så hejdåå!

puss puss sötnosar!<3

Av Friidaa Gustafson - 30 juli 2012 14:40

hej hej!

Idag vaknade vi klockan 10.


Idag har vi tagit ett dopp i poolen 16 grader. Kallt, men Jaja :D

Man lever bara en gång så :D

Sen bakade vi, jag bakade muffins med vit choklad och bea bakade några choklad saker. Gottit :D

Bilder kommer senare :D


Blev precis klar med bakningen så nu blir det att chilla vid datorn :D


Idag blir det att åka till min syster som snart åker utomlands! Gottegris är hon.

men älskar dig ändå


Mamma kommer hem imorgen eller på ons, så förmodligen ska jag sova hos henne tills på ons! mys.

Nu lämnar jag bea, :( :( :(

Men har ju varit hos henne en vecka, så jag hoppas hon är nöjd för den veckan!

Men snart är vi igen gumman! pusss puss



     

Av Friidaa Gustafson - 28 juli 2012 22:11

hej hej

Som ni vet så sov vi ju till 12, och sen va vi i borååås, myys


Innan spelade vi Geni, och det blev ju lyckat, först misstolka vi fel.

och sen så läste vi fel, TEX:

vad kallas gubbliknande symboler/tecken som används för att uttrycka känslor på nätet" och jag svarar pedofiler...

( asså seriöst? hahahaha Gubbar är ju oftast pedofiler, ahahah *TRÖÖTTT*


Nu ikväll så blir det att chilla vid datorn typ hela natten. myys

vi har bakat chokladbollar, utan pärlsocker eller kokos, (dom hade inget av de)

men jaja det är gott endå ;P


VI har precis bestämt att vi ska dygna(försöka)

Så om någon vill så kan ni va sociala hela natten :D

Puss på er :*


bloggar mer i natt puss

XOXOXO


 

(Bild tagen i bilen påväg till borås)

Av Friidaa Gustafson - 28 juli 2012 18:54

heej;P

Idag är det lördag oh jätte dåligt väder, åskar och regnar... men jajaj liver fortsätter!

Jag och bea sov till 9 och sen gick vi ner, efter 10 min gick vi upp och sov till 12, skööönt.

Sen frågade tuula om vi ville följa med till borås, så vi sa jaa :D

Kom hem vid 4 åt lite mat och badade ;D gött :)


nu åskar det hörs sen puss

Av Friidaa Gustafson - 28 juli 2012 00:28

Jag och bea satt lungt vid dator, då chico börja gnälla.

Sen hörde vi MUU MUU. då vi vi gick och kolla i fönstret, typ 20 kosser i trädgården..

Tuula vaknade och frågade om de åskade, Men vi berättade att det va kossor.

Tuula ringde ägaren, så han kom, när han började ropa på kosserna så hörde vi hur dom andra kosserna tog sig ut, och det är ju tjurar...

Så nu springer typ 40 kosser i hela Klastorp..


Och innan har ju bea sakt: du får va med på att i slutet av juli brukar kossor rymma..

Och idag hade dom lust,


DET GÅR BRA NU.. NOOOOT


Säger bara en sak, godnatt.

(ska då inte sova men jaja)

 


Av Friidaa Gustafson - 27 juli 2012 23:35

ikväll/natt blir det att chilla vid datorn ;D

Imorgon blir det mysdaag i fristad


Vad tycker ni om min ändraing på bloggen föresten?

ROSA :D


Men detta får bli ett snabbt inlägg, vet ju inte vad jag ska skriva så.


Hörs imorgon puss

XOXOXO


 

Av Friidaa Gustafson - 27 juli 2012 15:43

Ikväll blir det myys med den bästa beaa :D

Pizza och kanske sova i husvagnen, väldigt mycket myys ;D

Älskar dig bruden

Checka hennes blogg

http://beaaswenssonn.bloggplatsen.se


Idag har vi solat och badat, har faktiskt blivit bruun :D härliigt

Kriig mellan mig och beaa, den som är brunast när sommaren är slut vinner :D

Självklart kommer jag ju vinna( nooot)

Bea älskar att sola,

haha men jag har ju faktiskt ett solarium hemma :D

STEEEK :D


Imorgon blir det kanske att sova hos hennes syster i fristad :D

Mys, ett hus(lägenhet)  för oss själva

bea säger att det är ett gammalt sjukhuuus, scaaaary men jaja, livet fortsätter



Jag undrar faktiskt hur mamma, pappa, malin och lukas har det!

mamma och pappa är i varberg,

Malin och lukas är hemma och sköter huset, även farmors.

Farmor är åker en sånhäär båt, genom sverige eller vad de nu va!

Hoppas dom har det bra, puss på er!

 


Bea väntar så..

Puss puss XOXO

 

 

(FUL BILD) men jjaja -.-

Av Friidaa Gustafson - 27 juli 2012 10:07

heej!

idag blir det att träna, vi ska träna på studsmattan först, med volter i rad, handvolt och lite sånt.

sen ska vi fortsätta i poolen, då vi flyttar studsmattan nära så vi hoppar på studsmattan ner till poolen ;D

Idag blir det en skön dag, med det fina vädret och träning :D


Mitt och beas mål är att bli brunnare och kunna göra handvolt och sånt..

Önska oss lycka till? taack :D


läs och kommentera beas blogg också ( http://BeaaSwenssonn.bloggplatsen.se)


Ni får jätte gärna länka våra bloggar vidare :D tack :D


puss i love you ;*


XOXO

 

Presentation


Hej Hej!
Jag är en Glad liten tjej som älskar att blogga!
Ni får jätte gärna länka vidare min blogg!

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken ♥


Ovido - Quiz & Flashcards