friidagustafson

Alla inlägg under juni 2012

Av Friidaa Gustafson - 13 juni 2012 22:02


Heej Heej :DJust nu sitter jag hos beaa, bloggar ifrån hennes ps3 :D <3Idag var det en chill dag iskolan :D slutade 11 och förutom va de bara städa skåp och film med klassen :D <3Klockan 6 var det skolavslutning i Hudene, natta och alex slutade skolan :D ses på altorp sen :D Ikväll blir det bara att chilla :DImorgon är det skolavslutning för oss, kilklack och rosa klänning som gäller för mig :D <3Efter avslutnigen så blir det sleeptime med bea :D <3 men på fredag så kommer jag hem, då kan ni få se bilder ifrån skolavslutningen och lite andra på mig och beaa :D <3

Men nu finns det inte så mycket att säga, vi hörs la imorgon :D <3 <3


puss bitches ;) <3

Av Friidaa Gustafson - 13 juni 2012 06:41

Sitter här och äter lite frukost, sen blir det av till skolan( längtar faktiskt) 

Slutar 11 idaah :D ♥ 

Sen följer man med beaaah heem :D ♥ 

sover över :* 

ikväll blir det att kolla på hudene skolavsluting! natta miss u ♥ 

imorgon blir det våran skolavslutning ♥ 

Sen? Ett RIKTIGT sommarloooov (yy 


Det kommer komma några bilder ifrån hudene och så klart våran skolavslutning :D ♥ 


puss 


Bilden visar en Morgon trött tjej!   

Av Friidaa Gustafson - 12 juni 2012 09:07

Heej :D 

Idag blir det som sakt boråås :D ♥ 

Först lassarettet, och sen blir det att kolla på skolavslutnings kläder och skor. ♥ 

men troligen så blir det en rosa klänning och ett par 10 cm högklackat eller 8 cm, har inte bestämt mig än.


men bilder kommer! <3


puusss

Av Friidaa Gustafson - 11 juni 2012 21:11

Måndag kväll och jag sitter här :D ♥ 

Imorgon blir det Borås lassrett och kolla om operationen gått bra,♥ 

Bara så ni så har jag varit hemma pga av den. ♥ 

Sen på onsdag blir det nog skola igen :D ♥ 

Saknar er, mina underbara godingar! ♥ 


På torsdag slutar  Evelina 9an, Kommer bli så tomt utan diig,

vi får även ett riktigt skönt sommarlov då lägret och massa skooojj blir av :D 





puss   

Av Friidaa Gustafson - 11 juni 2012 16:38

Heej :D ♥ 

Tänkte bara visa en låt som är mycket bättre än originalet :D 



puss 

Av Friidaa Gustafson - 11 juni 2012 11:57

Jag älskar dig beaa swenssonn! ♥ 

du betyder allt! ♥ 

du är min ena halva, utan dig skulle inte jag leva. ♥ 

Hoppar du, hoppar jah! 

Vad gjorde jag innan jag träffade dig? ♥ 

finns alltid för dig baby! ♥ 

Vänner nu och för alltid! ♥ 

Syskon kärlek på hög nivå ♥ 





puss!!!

Av Friidaa Gustafson - 11 juni 2012 08:12

1. Där du bor.
2. Din Bästa vän.
3. Där du handlar mest.
4. Någon du saknar.
5. Något du vill göra innan du dör.
6. Din största dröm.
7. Ditt favorit godis.
8. Din favorit årstid.
9. En bild någon har tagit på dig.
10. I sommar ska du.
11. Det senaste du köpte.
12. Du för ett år sen. 
13. Något du vill ha.
14. En låt som betyder mycket för dig. 
15. Något du är rädd för.
16. det värsta du vet.
17. Favorit artist. 
18.  Det bästa du vet.
19. Ett minne.
20. Bloggar du läser.

21. Filmer du älskar. 
22 .När du blir stor.
 

23. Något du ångrar stort.

24. Något du vill bättra på.

25. Släkten. 
26. När du var liten.  

Av Friidaa Gustafson - 11 juni 2012 07:53

Jag saknar min Gamla hund putte, putte va min absoluta Bästa vän. ♥ 

Vi hade han från valp till 3år. ♥ 

Sen kom mamma och pappa på en as dum, dålig, idiotisk ide att vi skulle sälja putte... 

Förlåter er aldrig för de faktiskt. ♥ 


Det enda jag vill är att Hälsa på honom igen! ♥ 

Putte är nu typ 8-9 år. så har inte träffat han på 5-6 år. ♥♥

Jag kommer ihåg när vi hälsade på han första året när dom nya ägarna hade honom, han trodde att han skulle få åka hem igen så han satte sig vid bakluckan ♥ 


Ååh helvete vad jag saknar honom... går inte sakna någon mer som jag saknar putte.♥ 


Jag ska aldrig glömma dig killen, alla våra minnen är odödliga! ♥ 


Du sprang alltid upp till skolan för du saknade mig och malin.

Varenda dag så var du alltid uppe i skolan, mån till fre. ♥ 


Ditt smeknamn va putte fnask, (pappa kom på de, vet inte hur men jaja)


ÄLSKAR DIG PUTTE, NU OCH FÖR ALLTID!GLÖMMER DIG ALDRIG!!

DU BETYDER MEST FÖR MIG, ♥ 

FINNS ALLTID I MITT HJÄRTA! ♥ 

SAKNAR DIIIIG! 


   


   


Dom 2 sista bilderna är han klippt, ( Bilderna är tagna hos dom nya ägarna)



puss

Presentation


Hej Hej!
Jag är en Glad liten tjej som älskar att blogga!
Ni får jätte gärna länka vidare min blogg!

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken ♥


Ovido - Quiz & Flashcards