friidagustafson

Alla inlägg den 3 augusti 2012

Av Friidaa Gustafson - 3 augusti 2012 21:39

Hej hej :)

När vi va i borta i borås så passade vi på att handla lite,

tex hårfärg.

Köpte en mörkblond men nu när jag har färgat så blev det mörkbrun, men jaja.


Imorgon blir det att vara hundvakt åt buster och chico, sen blir det att sova hos bea :D



Just nu skypar jag med världens bästa ewe <3<3<3<3 

Puss<3



 

Bild från när jag hade färgat, EPIIC Men jaja!<3

Av Friidaa Gustafson - 3 augusti 2012 10:29

Hej Hej,

snart kommer Lena, martin och cornelia. Vet inte om cassandra kommer eller om hon är hos sin pappa!

Men jaja, Cornelia ska ju sova här tills på sön.

Hon kommer vilja sova i mitt rum, så då får hon la göra det, den lilla sötnosen!!! :D 


Idag blir det även att åka till borås.. 

Är det inte vänster öra såär det höger.

Är det inte höger, så är det vänster.


KÄNDA KOMMENTARER JAG HAR FÅTT UTAV LÄKARNA. 

1, Har dina öron varit med i andra världs kriget? 

2, det finns ju dom som bara har problem med öronen när dom är barn, och så finns det ju då FRIDA...

Sen har vi fått massa kommentarer som inte jag kommer ihåg.


Men ska fixa mig för cornelia kommer snart. 


PUSS PUSS!

Presentation


Hej Hej!
Jag är en Glad liten tjej som älskar att blogga!
Ni får jätte gärna länka vidare min blogg!

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken ♥


Ovido - Quiz & Flashcards