friidagustafson

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av Friidaa Gustafson - 10 augusti 2012 23:42

Hej!

Kom hem till Evelina igen efter några timmar i Herrljunga, vi gick runt hela Herrljunga för att slippa Ewes lillebror.

Det blev även några bilder som ni ska få se :)


Ikväll händer det inte så mycket, mest chill vid datorn, får se när vi lägger oss idag Eller imorgon, 

Imorgon ska vi nog åka tåg någon stans, bara för att vi kan! 

Har ju då Fritidskort så det blir ju gratis! Mys :)


Men nu kommer bilderna♥


                                       

Av Friidaa Gustafson - 10 augusti 2012 18:38

Hej!

Nu är jag  äntligen hos Evelina! 

nu blir det att gå runt i den "stora! staden och ta lite kort :) 

Dom kommer ut på bliggen sen! 

Men puss puss! 


 

Av Friidaa Gustafson - 10 augusti 2012 16:25

Hej!

Som ni ser så har jag faktiskt uppdaterat lite, Har bytt till hel färg och en ny header.

Kommentara vad ni tycker.


Ikväll blir det grillning och kanske sova över hos min baby som flyttar på Onsdag, 

Så ska se om pappa kan köra mig till Evelina sen. Hoppas på detta nu!


Bloggar mer sen, puss puss


 

Av Friidaa Gustafson - 10 augusti 2012 10:19

Hej Hej Sötnosar :)

Idag åker Bea hem, imorgon har vi varit i en vecka, men nu lämnar hon mig, men jag överlever.

Sen blir det att städa med mamma.


Förut när vi tog ner tältet så va Chico under altanen, vi hrde hur det lät, Chico skällde.

Sedan sprang han in.

När vi kom in i rummet så låg det en död Ekorre i min säng, usch. 

Då har antagligen Chico dödat den och bärt in den i mitt rum utan att vi märkte något.

Chico är ju bara 5 månader, och dödar en Ekorre Otroligt äckligt.


Men nu ska Bea blogga en sista gång inann hon åker.


Hejdå, puss puss! ♥♥

Presentation


Hej Hej!
Jag är en Glad liten tjej som älskar att blogga!
Ni får jätte gärna länka vidare min blogg!

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken ♥


Ovido - Quiz & Flashcards