friidagustafson

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Friidaa Gustafson - 8 augusti 2012 21:39

Heej Heej :) 

idag har det inte varit en sådan "Bloggdag" pga trötthet,

Har mest varit ute hela dagen och busat med Chico :) 

Chill, sedan åt vi korv med bröd, Fick bli en enkel måltid.

För ett tag sen satte vi upp ett tält så vi ska faktiskt tälta inatt, kommer döö, 

Antagligen för det är varmt eller för att de e kallt, även kan det bero på Chico.

Som vi märkte förut så är han helt galen i tältet så vi får se!


När det regnade så fick vi en idé att vi skulle vara ute och busa med Chico, 

När vi va jätte blöta så kom jag på att man kunde duscha ute med kläder på, 

Så vi gick och hämtade saker, 

Det gick jätte bra att duscha men det var lite kallt.

Men jaja man lever bara en gång :) 


Min telefon gick sönder förut så kan tyvärr inte nås på den, Lagning på måndag när vi är i Borås... 



Men vi hörs ikväll eller imorgon.


 

Mys, men nu blir det tältet :) 


Puss!

Presentation


Hej Hej!
Jag är en Glad liten tjej som älskar att blogga!
Ni får jätte gärna länka vidare min blogg!

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken ♥


Ovido - Quiz & Flashcards