friidagustafson

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2012

Beaa här !

Av Friidaa Gustafson - 27 augusti 2012 16:46

Hej !

Här är jag då Beaa, som har loggat in lite på Frida's blogg   

Hehe.. Ville bara berätta om hur underbar Frida är.  

Jag tycker verkligen att ni ska följa hennes blogg, för hon är en underbar person, som jätte gärna skulle vilja bli känd bloggerska.

Det vill jag med, men det hör inte hit.

Jag vet att hon Älskar ALLA som läser hennes blogg.

Och hon bryr sig inte om hur ni ser ut, eftersom hon vill att hennes dröm ska gå i uppfyllelse.

Och om hon nu blir en känd bloggerska, så skulle hon kunna hjälpa er med era drömmar också, t.ex jag hade en person som ville bli känd fotbollsspelare. Och jag länkade hans video på min blogg, och han blev jätte glad!

Så skulle Frida säkert kunna göra om ni hade en speciell video eller någon bild eller liknande.

Hon är en underbar kompis, och även om vi har bråkat ibland, så går det över. Vi är soulmates!

Läs gärna min blogg sötnosar!

//  http://BeaaSwenssonn.bloggplatsen.se/

LOVEXOXO

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Friidaa Gustafson - 12 september 2012 21:21

Heej! Kom precis hem ifrån lotta och ebba, lotta klippte mig och pappa. buhu hon klippte av 10-15 cm som var slitet i mitt år. Så nu har man ganska kort. Seegt. Precis så att man kan sätta upp håret. men iallafall, nu blir det att krypa ner och kol...

Av Friidaa Gustafson - 11 september 2012 18:54

Eeva är iallafall social när man väntar på att komma in i aulan. Seegt...

Av Friidaa Gustafson - 11 september 2012 16:21

Hej förlår för dålig uppdatering. Men satt aldrig vid datorn imorse. men iallafall just nu står man utanför skolan och väntar på pappa. Har varit på "mattehjälp" bara för att jag vill få bättre betyg i matte. men snart kommer pappa så jag bloggar n...

Av Friidaa Gustafson - 11 september 2012 16:21

Hej förlår för dålig uppdatering. Men satt aldrig vid datorn imorse. men iallafall just nu står man utanför skolan och väntar på pappa. Har varit på "mattehjälp" bara för att jag vill få bättre betyg i matte. men snart kommer pappa så jag bloggar n...

Av Friidaa Gustafson - 11 september 2012 16:21

Hej förlår för dålig uppdatering. Men satt aldrig vid datorn imorse. men iallafall just nu står man utanför skolan och väntar på pappa. Har varit på "mattehjälp" bara för att jag vill få bättre betyg i matte. men snart kommer pappa så jag bloggar n...

Presentation


Hej Hej!
Jag är en Glad liten tjej som älskar att blogga!
Ni får jätte gärna länka vidare min blogg!

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken ♥


Ovido - Quiz & Flashcards