friidagustafson

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2012

Fredag kväll ♥

Av Friidaa Gustafson - 24 augusti 2012 18:02

Hej! 

Är trööttt, men det är fredag så nu måste jag vakna till.

Tycker ni att detta är fel?

Jag och en kompis skojade med en (nämner inget namn) Sen efter det tycker hon att vi ska gå och dö, och dra 

åt helvete. Asså seriöst bara för vi skoja att en va gravid, sen innan vi la på så skrev vi att vi skoja så egentligen behöver hon inte vara sur. 

Men jaja. 

Jag överlever. ♥ 

Men vill fortfarande va kompis med henne, asså alla minnen tsm. 

 

Puss hej


 
 
Ingen bild

annonym

27 augusti 2012 19:23

glömde du inte den verkliga delen efter att den människan blivit sur, för folk vet att det var en del du inte nämde att människans ex våldtagit en

Friidaa Gustafson

2 september 2012 19:55

.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Friidaa Gustafson - 12 september 2012 21:21

Heej! Kom precis hem ifrån lotta och ebba, lotta klippte mig och pappa. buhu hon klippte av 10-15 cm som var slitet i mitt år. Så nu har man ganska kort. Seegt. Precis så att man kan sätta upp håret. men iallafall, nu blir det att krypa ner och kol...

Av Friidaa Gustafson - 11 september 2012 18:54

Eeva är iallafall social när man väntar på att komma in i aulan. Seegt...

Av Friidaa Gustafson - 11 september 2012 16:21

Hej förlår för dålig uppdatering. Men satt aldrig vid datorn imorse. men iallafall just nu står man utanför skolan och väntar på pappa. Har varit på "mattehjälp" bara för att jag vill få bättre betyg i matte. men snart kommer pappa så jag bloggar n...

Av Friidaa Gustafson - 11 september 2012 16:21

Hej förlår för dålig uppdatering. Men satt aldrig vid datorn imorse. men iallafall just nu står man utanför skolan och väntar på pappa. Har varit på "mattehjälp" bara för att jag vill få bättre betyg i matte. men snart kommer pappa så jag bloggar n...

Av Friidaa Gustafson - 11 september 2012 16:21

Hej förlår för dålig uppdatering. Men satt aldrig vid datorn imorse. men iallafall just nu står man utanför skolan och väntar på pappa. Har varit på "mattehjälp" bara för att jag vill få bättre betyg i matte. men snart kommer pappa så jag bloggar n...

Presentation


Hej Hej!
Jag är en Glad liten tjej som älskar att blogga!
Ni får jätte gärna länka vidare min blogg!

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken ♥


Ovido - Quiz & Flashcards