friidagustafson

Alla inlägg den 6 september 2012

Av Friidaa Gustafson - 6 september 2012 06:17

Hej! :)

Fråga inget om rubriken... haha :)

Torsdag seg dag.

Igår när jag va med beaa så laddade vi ner Slender- 2012 läskigaste spel.

När vi skulle spela så gjorde vi så rumet va mörkt, sen började bea spela. Vi spela lite och sen kom gubben upp, Vilket skrik beaa gjorde. Jag hoppade till för att hon skrek. 

Sen gick vi ner med hundarna så dom inte skulle höra oss låta så mycket.

Sen var det min tur. det spelet va inte så läskigt som det sägs. 

Haha sen när jag kom hem så laddade ja ner de, Sen satt jag beaa och juliia och skypa och spela :)

HAHAH julia är la för go, hon spelar slender för första gången. och efter en stund säger hon ah det börja åska!  hon stängde av skärmen,  fem minuter senare: Jag vågar inte starta skärmen. "jag vågar inte starta skärmen"

 Sen började hon gråtaa, sötnooos ♥♥♥♥

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej Hej!
Jag är en Glad liten tjej som älskar att blogga!
Ni får jätte gärna länka vidare min blogg!

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken ♥


Ovido - Quiz & Flashcards