friidagustafson

Alla inlägg den 26 juli 2012

Av Friidaa Gustafson - 26 juli 2012 22:36

heeej :D

Idag har vi solat badat och städat (yy) duktiga små brudar 

När vi badade flyttade vi studsmattan till poolen och hoppade ner i vattnen ;*

Gjorde fan en volt ifrån studsmattan till poolen läskiiigt men kul ;D

 

Just nu så skypar vi med ewe påm skype, kul :D

 

Imorgon ska vi inte göra så mycket, chilla ;D

 

På lördag blir det att vara barnvakt åt Tim och vincent (beas systersöner)

KUUUL :D

 

men nu ska jag fixa lite med bloggen :D

 

puss

XOXO

Av Friidaa Gustafson - 26 juli 2012 07:24

just nu sitter jag vid datorn medans bea sover.. hmm

skulle varit kul och hällt vatten över henne, som hon gjorde igår mot mig... taskigt...


men jaja

 

idag ska det inte hända så mycket. trötta som vanligt

 

Igår så va vi med julia och evelina :D

vi hämtade även cyklar i hja, då vi stannade vid nossan, var vid vattenfallet, niiice juu

 

Somnade även 8:30 var sjukt trötta, dygnade nästan dagen innan sov nog 30-40 min eller ngt!

men jaja.

Livet lever

 

 

 

 

puss så hörs vi senare!!

 

 

Presentation


Hej Hej!
Jag är en Glad liten tjej som älskar att blogga!
Ni får jätte gärna länka vidare min blogg!

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken ♥


Ovido - Quiz & Flashcards