friidagustafson

Alla inlägg under juni 2012

Av Friidaa Gustafson - 11 juni 2012 07:41

Vaknade precis

Idag ska det inte hända så mycket mest chilla och njuta av sommarlovet ;* 

kanske gå ut och ta några bilder;D 


Har föresten en ny header :D vad tycks? ♥ 

kommentera vad ni tycker :D ♥ 


Om ni vill ha hjälp med eran blogg, så kan jag självklart hjälpa er :D ♥ fråga bara :D 

Kanske en ny header? kanske en ny design? 


 

Epic fail men jaja får duga. ♥ 


puss!   

Av Friidaa Gustafson - 10 juni 2012 20:51

Godkväll alla trötta och pigga sötnosar 

Själv är man as trööttt, så blir la detta inlägg och sen kolla på film! ♥ 

Beaa åkte hem vid 18:30, tack för en sjukt trevlig helg! ♥ 

älskar dig bruden! ♥ 


Mamma har varit i ullared så man fick lite kläder, ♥ 2 leggins, 2 toppar, 1 linne, och ett par byxor :D ♥ 

tack mamma ♥ 


Imorgon jobbar mamma så får la tröka själv här hemma, :/ ♥ 




FILMETIME :D ♥ 


puss  

Av Friidaa Gustafson - 10 juni 2012 20:38

Jag brukar handla på Gina tricot.

jag älskar deras kläder och stil, helt underbar är den! 
Gina är en affär man inte får missa om man är i stan tycker jag då men, alla tycker som sagt olika! ♥ 

Jag brukar mest handla tröjor där, dom är helt underbara i tyget! ♥ 


Ett tips ifrån mig är; handla på Gina xD ♥ 


http://www.ginatricot.com/






puss bye bye!

 

Av Friidaa Gustafson - 10 juni 2012 15:36

Kom precis hem ifrån dammen, vattnet var skit kallt men jaja xD 
Chico badade iallafall :D ♥ 
Men nu är vi hemma och har gjort lite varm choklad :D ♥ mumma :D 

ikväll så blir det bara att chilla :D ♥ 


Sommarlovet är helt underbart (yy ♥ 


Några bilder ifrån veckan! 


                             



   Puss 

Av Friidaa Gustafson - 9 juni 2012 19:33

vers:

Det jag ville säga är att jag älskar dig
men du kan inte lyssna, så jag säger farväl.
det är svårt att tro men jag vill ha det såhär
Kan inte fatta det, efter denna långa tid.


Ref:

Du var mitt allt

men nu när det blev såhär, så vill jag inget annat än att hata dig.

Du va mitt allt

men du lämnade mig här 

med det enda jag har kvar 

är skorna jag står på och kläderna jag bär.


vers:

Alla år tillsammans kastade du bort 

du struntade i mig, du är borta för gott.

Men jag ville inte skiljas åt
men du skapar bara massa gråt

men när du var här hos mig 

så kändes livet helt okej.


ref:

Du var mitt allt

men nu när det blev såhär, så vill jag inget annat än att hata dig.

Du va mitt allt

men du lämnade mig här 

med det enda jag har kvar 

är skorna jag står på och kläderna jag bär.


vers:

För alltid, det va vad du sa

för dig var det bara ord, för mig var det äkta känslor

dina läppar var varma

jag vill bara va i dina armar

och ha allt tillbaks. 


ref:

Du var mitt allt

men nu när det blev såhär, så vill jag inget annat än att hata dig.

Du va mitt allt

men du lämnade mig här 

med det enda jag har kvar 

är skorna jag står på och kläderna jag bär.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Melodi och video kommer senare, nu blir det att komma på melodin!önska oss lycka till? (aa


Vi tänkte att den kunde heta   ~   Du va mitt allt   ~ Vad tycks?


Puss 


 

Av Friidaa Gustafson - 9 juni 2012 13:10

Snart kommer min älskade Beatrice Svensson
hon ska sova över här tills imorgon ;*  

hon tar även med sig sin underbara aggresiva hund Chico
vet inte riktigt vad vi ska göra ännu med något kul blir de ;*

ikväll blir det grillning ♥ mumma ;*


Älskar dig bruden, ♥ puss bitch ;*

i know you love me



   

Av Friidaa Gustafson - 9 juni 2012 08:48


1. Där du bor.

2. Din Bästa vän.
3. Där du handlar mest.
4. Någon du saknar.
5. Något du vill göra innan du dör.
6. Din största dröm.
7. Ditt favorit godis.
8. Din favorit årstid.
9. En bild någon har tagit på dig.
10. I sommar ska du.
11. Det senaste du köpte.
12. Du för ett år sen. 
13. Något du vill ha.
14. En låt som betyder mycket för dig. 
15. Något du är rädd för.
16. det värsta du vet.
17. Favorit artist. 
18.  Det bästa du vet.
19. Ett minne.
20. Bloggar du läser.

21. Filmer du älskar. 
22 .När du blir stor.
 

23. Något du ångrar stort.

24. Något du vill bättra på.

25. Släkten. 
26. När du var liten.  

Av Friidaa Gustafson - 9 juni 2012 07:56

Jag tänker faktiskt skriva om alla mina Närmaste bästa vänner.


Vilma, Beatrice, evelina, Alma, Julia, ni betyder grymt mycket för mig, utan er vet jag inte vad jag skulle göra, är jätte glad att jag har träffat er.


Vilma: dig träffade jag tack vore Alma, den dagen är en av de bästa dagar i mitt liv.älskar dig nu och för alltid, det går inte att beskriva hur mycket du betyder för migdock så träffas vi inte så mycket :/men det hoppas jag att vi ska ändra på


Beatrice: Vi började skriva på Fb innan du skulle börja 7an, en helt fantastisk dag, men det blev ännu bättre när du ville att jag skulle möta dig vid hemköp när du började 7an. sen har vi varit stort sett hela tiden.Alla våra minnen är odödliga!det finns över 1000 ord att beskriva hur glad jag är att jag har träffat dig!du betyder allt för mig babypuss gumman


Evelina: dig träffade jag i bussen när jag gick i 6an sen när jag började 7an så pratade vi mer och mer, vi började umgås, jätte kul men sen vet jag inte vad som hände men vi slutade att umgås.
men nu är jag jätte glad att vi umgås igeeen :Dälskar dig syster nu och för alltid puss gumman

Våra minnen är odödliga


Alma: Vi träffades nör vi va små. men sen bråkade vi väldigt mycket, men nu är vi vänner, det är jag jätte glad för.jag hatar att vi bråkade,men nu hoppas jag att vi ska slippa allt bråk..

Älskar dig gumman!puss gumman


Julia: samma sak med dig som Bea, vi började prata på fb, sen möttes vi vid hemköp när du gick i 7an.du är en underbar syster,älskar dig för alltidpuss gumman



Som sagt är jag sjukt glad att jag har träffat er, ni betyder allt för mig!hoppas på vänner för alltid med erförsviner ni så vet jag inte vad jag skulle göra.Älskar er till månen och tillbaka





PUSS

Presentation


Hej Hej!
Jag är en Glad liten tjej som älskar att blogga!
Ni får jätte gärna länka vidare min blogg!

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken ♥


Ovido - Quiz & Flashcards